پری جادویی

غمگین که عققشو از داست داد

پری جادویی

غمگین که عققشو از داست داد

من دخترم

من دخترم!آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی...


من دخترم!آنقــدر مهربان که ندیده ای...


من دخترم!با چشمانـی زیبآ و براق

من دخترم!اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم گاهی بزرگتر از آسمان

من دخترم!به شکل ماه و گاهی زیباتر


من دخترم!با قدی بلند و دخترانه


من دخترم!همانی که تو بهـش میگی ضعیفه!!!!


من دخترم!مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم!همانی که از ترســ پسرهایی مثل تو باید مسیر مدرسه تا خانه را بدود


من دخترم!گاهی وقت ها شماره هایی از تو...گاهی چشمک هایی از تو آرامشم را گرفت..


من دخترم!فقط به جرم دخــتر بودن!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://fati-bikhial.blogfa.com

هان نه درست شد
من دخترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد