پری جادویی

غمگین که عققشو از داست داد

پری جادویی

غمگین که عققشو از داست داد

    سلام خوبید خو شید سلامتید خیلی وقته مطلب ننوشتم از اقا مرتضی و صدف خانوم واقا مهدی خیلی ممنونم که منو با نظرای خوبتون یاری کردیم اسم وبمو عوض کردم .می خوام یه خواطره طریف کنم. امروز تو مدرسه بهمون شیر ببخشید یعنی واتکس دادن هممون شیرا رو خردیم .  دوستم گفت  من هالم بده رفت بیرون بد از چند دقیقه هیچکس هال  خوبی نداشت یه جورایی مست شده بودیم    دوستم معصومه مقنعش گلی شده بود کوثر بهش گفت از شیرا استفاده کن خواسیت  واتکس رو  داشت.            

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
نظرات 2 + ارسال نظر
eshghe talkh شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://chelc.blogfa.com

اولین بار بود که از سیـگار متنفر شدم


وقتی لبانت بوی سیـگار میداد


و من میدانستم که تو سیـگار نمیکشی!

فاطمه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://fati-bikhial.blogfa.com

اوا وبت چرا اینجوری شده!!!!!!!!!
نوشته هات چرااینجورین؟ این چه خطیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد